بلوک هبلکس، بتن و بلوک با کیفیت را از سیوان لند بخواهید
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

از بتن چه می‌دانید؟

بتن‌ها از جمله متریال پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز هستند که هرجا  استحکام سازه اهمیت داشته باشد، نام بتن می‌درخشد. این متریال از آب، سنگدانه و سیمان پرتلند تشکیل شده که در صورت اختلاط آن‌ها با هم یک ماده‌ی منسجم به نام بتن تولید خواهد شد.  عواملی همچون: قیمت مواد اولیه، هزینه‌ی کنترل کیفیت و آزمایشگاه، هزینه‌ی تولید و مخلوط کردن مواد اولیه، هزینه‌ی حمل و نقل و ... در قیمت بتن تاثیر دارند.

بلوک ها چه مصالحی هستند؟

به جرئت می‌توان گفت که بلوک‌ها مصالحی مقرون به صرفه برای ساختمان سازی می‌باشند. این مصالح از مواد گوناگونی همچون: بتن، سفال، یونولیت و ... تولید می‌شوند که هرکدام بسته به نوع مواد به کار رفته در آن، در بخش خاصی از ساختمان استفاده می‌شوند.  این مواد سبب می‌شوند که وزن نهایی بلوک‌ها با هم تفاوت داشته باشد. به هرحال انواع گوناگون بلوک عبارتند از: بلوک سیمانی، پلی استایرن، سقفی، هبلکس و ... .  مواد تشکیل دهنده در این مصالح یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت بلوک است.  البته باید در زمان خرید بلوک به نوع استفاده‌ای که قرار است از آن بکنید، دقت کنید.

به هر حال در زمان خرید هر نوع مصالحی باید به کیفیت و نوع استفاده‌ی خود از آن محصول توجه کنید.  کیفیت اکثر مصالح ساختمانی به نوع متریال به کار رفته در آن  بستگی دارد و در زمان خرید آن‌ها باید به برندی که این مصالح را تولید کرده دقت کنید. علاوه بر این اگر قصد خرید آنلاین انواع بلوک از جمله بلوک هبلکس و بتن را دارید، باید به معتبر بودن سایتی که از آن خرید می‌کنید اطمینان داشته باشید. سیوان لند خیال شما را از این بابت آسوده می‌کند. به این جهت که شما می‌توانید رضایت مشتریان را در این سایت چک کرده و خریدی مطمئن داشته باشید.

سیوان لند بستری مناسب برای خرید مصالح گوناگون از جمله بلوک هبلکس، بتن و سایر بلوک‌ها می‌باشد و شما می‌توانید در کمترین زمان، محصول موردنظر خود را سفارش و آن را در محل پروژه تحویل بگیرید.

بلوک‌هایی متخلخل با ویژگی‌های منحصر به فرد

بلوک‌های هبلکس با نام  اختصاری بلوک اتوکلاو شده AAC ، نوع جدید و مدرنی از بلوک‌ها هستند که به دلیل ساختار متخلخلی که دارند، وزن کمی داشته و جایگزین مناسب برای سایر مصالح ساخحتمانی هستند.  اگرچه قیمت بلوک هبلکس نسبت به دیگر مصالح مشابه آن بالا است اما خب دیگر ویژگی‌های این بلوک‌ها، هزینه‌ها را کاهش داده و این بالا بودن قیمت را جبران می‌کنند.  بلوک‌های اتوکلاوه شده AAC عایق حرارتی و صوتی هستند که در دیوار ساختمان‌ها به کار می‌روند.





:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: