قیمت انواع بلوک | سیوان لند
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

از آنجایی که مصالح ساختمانی به کار رفته در سازه‌ها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می‌بایست آن‌ها را از تولیدکننده‌های معتبر خریداری کرد. سیوان لند یک فروشگاه معتبر فروش آنلاین مصالح ساختمانی همچون دیگر سایت‌های معتبر موجود مانند دیجی‌کالا، ساختمان‌چی و ... است. این سایت بزرگترین مرجع استعلام قیمت بلوک و دیگر مصالح ساختمانی و خرید آن است.

هبلکس‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی آن‌ها

  بلوک‌های هبلکس  که با نام اختصاری AAC شناخته می‌شوند. این بلوک از سیلیس، آهک و پودر آلومینیوم ساخته شده که در شرایط متفاوت تری نسبت به بلوک‌های سیمانی تولید می‌شوند. . هبلکس توسط دستگاهایی به نام اتوکلاو در دمای 200درجه سانتی‌گراد و وارد کردن فشاری معادل 12 اتمسفر، ساخته می‌شوند. این بلوک با ویژگی‌های خوب و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا اجرای سازه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود بدون پایین آمدن مقاومت آن.  هبلکس در هوای مرطوب ترک برداشته و آسیب می‌بیند. اما در پی رفع این مشکل بلوک‌های بتنی پا به عرصه گذاشتند. به صراحت می‌توان گفت که بلوک‌های AAC که جزء دسته‌ی بلوک‌های بتنی هستند،‌ از بهترین نوع بلوک‌ها به حساب می‌آیند. این نوع بلوک علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‌های بلوک هبلکس، در برابر آتش سوزی از خود مقاومت نشان می‌دهد. همچنین ویژگی منحصر به فرد این بلوک تجزیه پذیر بودن آن است. این ویژگی کمک شایانی به محیط زیست کرده است. شما می‌توانید قیمت بلوک هبلکس را در سیوان لند مشاهده و پس از ثبت سفارش خود در محل موردنظر تحویل بگیرید.

 یکی دیگر از بلوک‌هایی که به روش تولید بلوک هبلکس به وجود می‌آیند، بلوک لیپر است. این بلوک‌ها به دلیل وجود نوعی پوکه‌ی صنعتی به نام پرلیت، در برابر زلزله از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. همچنین خاصیت عایق بودن لیپر به دلیل وجود همین ماده می‌باشد. اما ویژگی که هبلکس را از لیپر متمایز می‌کند، جلوگیری از تبادل حرارتی است با فضای بیرون است به همین دلیل در ساخت دیوارهای خارجی غیر باربر استفاده می‌شود. اما به دلیل سبک بودن آن نمی‌توان در دیوارهای باربر از آن استفاده کرد. استفاده از این بلوک یک راهکار فوق‌العاده در ساخت دیوارهای داخلی است زیرا این ویژگی را دارد که در برابر اصوات عایق باشد. با این حال بسته به نیاز مهندسان و ساختمان سازان، انتخاب بلوک متفاوت خواهد بود.





:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: