نوشته شده توسط : الهام چرخنده

بلوک‌های هبلکس در ابعاد و اندازه‌های گوناگون در سیوان لند موجود می‌باشد. شما با استفاده ا این نوع بلوک‌ها در ساختمان خود می‌توانید سازه‌ای با وزن کمتر و در عین حال استحکام بیشتر را داشته باشید. سیوان لند تلاش کرده تا با کیفیت‌ترین نوع این بلوک‌ها را در دسترس شما عزیزان قرار دهد. بلوک‌های هبلکس تولید شده توسط این مجموعه از تمام استانداردهای لازم جهت ساخت آن‌ها بهره گرفته و محصولی مرغوب را برای شما تولید کرده. قیمت بلوک هبلکس  با توجه به نوع آن در کارخانه‌ی بلوک تعیین می‌شود. که در دو نوع بلوک اتوکلاو و غیراتوکلاو عرضه می‌شوند. مواد اولیه‌ی به کار رفته در تولید این بلوک اعم از: ماسه، آهک، آب، سیلیس و مقداری پودر آلومینیم، همه و همه با بهترین کیفیت در مراحل ساخت آن استفاده شده. شما می‌توانید جهت استعلام قیمت و نحوه‌ی خرید بلوک اتوکلاو شده AAC به سیوان لند مراجعه و پس از مقایسه های لازم، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

سیوان لند توانسته در بین بازارهای آنلاین خرید و فروش مصالح ساختمانی همانند ترب ، جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند. این اعتبار با تولید محصولات با کیفیت و عرضه و پشتیبانی خوب  به دست آمده. سیوان لند بزرگترین مرجع خرید و فروش آنلان مصالح ساختمانی از جمله بلوک هبلکس می‌باشد. شما می‌توانید با راجعه به این سایت از آخرین اخبار قیمت مصالح ساختمانی مطلع شوید.

بلوک هبلکس به دلیل مقاومت بالایی که دارند، جایگزین مناسبی برای بلوک‌های بتنی، سیمانی، سنگ‌ها و آجرها هستند. از این بلوک‌ها معمولا در ساخت دیوارهای باربر استفاه می‌کنند. این بلوک به نام‌های دیگری همچون سیپورکس، هبلکس ، کیبکس و ... شناخته می‌شود. کاهش هزینه‌ها و مدت زمین اجرای کار، کاهش وزن مرده‌ی ساختمان، افزایش مقاوم سازی ساختمان در برابر زلزله، مقاوم در برابر جذب آب و رطوبت، عایق صوتی، ماندگاری بالا، عایق حرارتی، نفوذ ناپذیر در برابر حشرات موذی و سازگاری با محیط زیست از جمله مزایای بلوک هبلکس به شمار می‌روند. البته قیمت بیشتر این نوع بلوک نسبت به انواع دیگر می‌تواند از معایب بلوک هبلکس باشد. ابعادی از این بلوک که در بازار عرضه می‌شوند به صورت: 200*600 و 300*100 می‌باشد. این بلوک‌های سبک نسبت به نوع غیر اتوکلاو خود دارای کیفیت بالاتری می‌باشند و به طبع قیمت بیشتری هم دارند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

از آنجایی که مصالح ساختمانی به کار رفته در سازه‌ها باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند، می‌بایست آن‌ها را از تولیدکننده‌های معتبر خریداری کرد. سیوان لند یک فروشگاه معتبر فروش آنلاین مصالح ساختمانی همچون دیگر سایت‌های معتبر موجود مانند دیجی‌کالا، ساختمان‌چی و ... است. این سایت بزرگترین مرجع استعلام قیمت بلوک و دیگر مصالح ساختمانی و خرید آن است.

هبلکس‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی آن‌ها

  بلوک‌های هبلکس  که با نام اختصاری AAC شناخته می‌شوند. این بلوک از سیلیس، آهک و پودر آلومینیوم ساخته شده که در شرایط متفاوت تری نسبت به بلوک‌های سیمانی تولید می‌شوند. . هبلکس توسط دستگاهایی به نام اتوکلاو در دمای 200درجه سانتی‌گراد و وارد کردن فشاری معادل 12 اتمسفر، ساخته می‌شوند. این بلوک با ویژگی‌های خوب و منحصر به فردی که دارد سبب شده تا اجرای سازه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود بدون پایین آمدن مقاومت آن.  هبلکس در هوای مرطوب ترک برداشته و آسیب می‌بیند. اما در پی رفع این مشکل بلوک‌های بتنی پا به عرصه گذاشتند. به صراحت می‌توان گفت که بلوک‌های AAC که جزء دسته‌ی بلوک‌های بتنی هستند،‌ از بهترین نوع بلوک‌ها به حساب می‌آیند. این نوع بلوک علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‌های بلوک هبلکس، در برابر آتش سوزی از خود مقاومت نشان می‌دهد. همچنین ویژگی منحصر به فرد این بلوک تجزیه پذیر بودن آن است. این ویژگی کمک شایانی به محیط زیست کرده است. شما می‌توانید قیمت بلوک هبلکس را در سیوان لند مشاهده و پس از ثبت سفارش خود در محل موردنظر تحویل بگیرید.

 یکی دیگر از بلوک‌هایی که به روش تولید بلوک هبلکس به وجود می‌آیند، بلوک لیپر است. این بلوک‌ها به دلیل وجود نوعی پوکه‌ی صنعتی به نام پرلیت، در برابر زلزله از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد. همچنین خاصیت عایق بودن لیپر به دلیل وجود همین ماده می‌باشد. اما ویژگی که هبلکس را از لیپر متمایز می‌کند، جلوگیری از تبادل حرارتی است با فضای بیرون است به همین دلیل در ساخت دیوارهای خارجی غیر باربر استفاده می‌شود. اما به دلیل سبک بودن آن نمی‌توان در دیوارهای باربر از آن استفاده کرد. استفاده از این بلوک یک راهکار فوق‌العاده در ساخت دیوارهای داخلی است زیرا این ویژگی را دارد که در برابر اصوات عایق باشد. با این حال بسته به نیاز مهندسان و ساختمان سازان، انتخاب بلوک متفاوت خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

جالب است بدانید که این بلوک‌ها به شکل رنگی نیز موجود هستند که در نماهای خارجی و دیوار سوله‌ها و سازه ها به کار برده می‌شوند. برای برسی کیفیت این بلوک‌ها، از روش پرتاب شدگی استفاده می‌کنند. در این روش، بلوک‌های سنگین را از فاصله‌ی دو متری روی زمین پرتاب می‌کنند، و اگر در این عمل، بلوک دچار خردشدگی و فروپاشی نشود آن را تایید می‌کنند که دارای حداقل مقاومت فیزیکی لازم می‌باشد.

بلوک سیمانی سنگین ، عامل اصلی استحکام بیشتر سازه‌ها، عمدتا از ترکیباتی همچون سیمان و ماسه تشکیل شده‌اند. این بلوک‌های قدرتمند، در دو نوع دو سر باز و یک طرف بسته در بازار ارائه می‌شوند. هر کدام از انواع این بلوک، نقش متفاوتی در صنعت ساختمان سازی ایفا می‌کنند. از جمله کاربردهای این بلوک می‌توان به: دیوارچینی خارجی، فوندانسیون و حتی برای تزئین زیر گلدان‌ها و فضاهای سبز، اشاره کرد.

 سیوان لند یک پلت فرم خرید آنلاین مصالح ساختمانی است که در آن انواع مصالح ساختمانی مورد نیاز مهدسان و پیمانکاران را قرار داده. در این سایت شما می‌توانید مصالح ساختمانی را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. بلوک‌های سنگین سیمانی نیز از جمله محصولات موجود در این سایت می‌باشد. برای استعلام و آگاهی از قیمت انواع بلوک‌ها و همچنین دیگر مصالح ساختمانی می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

بلوک‌های سنگین موجود در این سایت، به همرا ویژگی‌های آن از جمله: وزن، ابعاد و...  در دسترس شما عزیزان قرار گرفته تا درمورد محصولی که خریداری می‌کنید آگاهی کامل را داشته باشید. نه تنها بلوک‌های سنگین بلکه دیگر محصولات موجود در سیوان لند نیز از این مدل مستثنی نیستند و هر محصول به همراه قیمت و ویژگی‌های آن قرار داده شده.

مجموعه‌ی سیوان لند تلاش کرده تا همانند دیگر بازارهای آنلاین خرید مصالح ساختمانی از جمله ایمالز، نیاز مشتریان خود را به خوبی رفع کند. این سایت معتبر خرید مصالح ساختمانی، تمام دغدغه‌ی یک مشتری را در نظر گرفته، تا بتواند یک خرید راحت و با کیفیت را تجربه کند. برای دیدن قیمت مصالح ساختمانی مورد نظر خود می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

انواع بلوک‌های دیواری عبارتند از: سفالی، بتنی، هبلکس، لیکا و لیپر. بلوک‌های سیمانی سبک که از انواع بلوک‌های دیواری به شمار می‌آیند، به دلیل وزن کمی که دارند، در دیوارها نقش عایق صوتی و حرارتی را ایجاد می‌کنند اما مشکل آن‌ها این است که نمی‌توان آن‌ها را در ساخت دیوارهای باربر به کار برد. نوع دیگر این بلوک‌ها که لیپر نامیده می‌شوند به دلیل وجود اده‌ای به نام پرلیت، در مقابل زلزله، از خود مقاومت نشان می‌دهند.

بلوک‌ها علاوه بر کاربرد فراوانی که در ساخت سقف سازه‌ها دارند، در زیمینه‌ی دیوارچینی نیز از محبوبیت بالایی برخوردارند. بلوک‌دیواری از دیگر محصولات بلوک‌ها می‌باشد که بع دلیل مواد سازنده‌ی متفاوت در هر نوع از آن، کاربرد متفاوتی هم دارند.  بلوک‌های سفالی و بتنی، که از انواع بلوک‌های دیواری هستند، بیشترین استفاده را در صنعت بزرگ ساختمان سازی دارند. این بلوک‌های پرکاربرد از سیمان، ماسه، آب و سنگدانه‌ها تشکیل شده‌اند که در برخی دیگر این مواد متفاوت خواهد بود.

برای ساخت دیوار سازه‌های خود اصلا نگران تهیه‌ی این محصول نباشید. سیوان لند، انواع بلوک‌های دیواری را در سایت خود جای داده تا بتواند به تمام نیازهای شما پاسخ بدهد. در این پلت فرم شما می‌توانید علاوه بر مشاهده‌ی قیمت انواع بلوک، ویژگی‌های آن را نیز در همان لحظه مورد برسی قرار دهید. بلوک‌های دیواری در سیوان لند از نظر ابعاد، وزن و دیگر ویژگی‌ها مورد برسی قرار گرفته.

بلوک‌های لیکا که از جمله بلوک‌های دیواری هستند در دو نوع توپر و توخالی در سیوان لند موجود می‌باشد. شما می‌توانید برای دیدن انواع محصولات ساختمانی سیوان لند علاوه بر بلوک، به این سایت مراجعه کرده و قیمت بلوک و دیگر مصالح موجود در سیوان لند را مشاهده و با آگاهی خرید کنید.

سیوان لند بزرگترین مرجع خرید مصالح ساختمانی، با راه‌اندازی پلت فرمی آنلاین برای راحتی مشتریان در خرید، این امکان را به آن‌ها داده تا بتوانند بدون صرف زمان مصالح مورد نیاز خود را خریداری و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. سیوان لند در کنار دیگر بازارهای معتبر خرید مصالح ساختمانی همچون ترب، توانسته رضایت کاربران خود را دریافت کند و بستری مناسب برای افرادی که در صنعت ساختمان مشغول به کارند، فراهم کند. شما می‌توانید با مراجعه به سیوان لند از قیمت به روز انواع مصالح ساختمانی آگاه شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

سایت سیوان لند بستری مناسب برای اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت انواع بلوک‌ها می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از ویژگی‌های بلوک CLC از جمله: عایق صوتی حرارتی، مقاوم در برابر آتش‌سوزی و دیگر ویژگی‌ها اطلاع یابید. همچنین در این سایت این امکان برای شما فراهم شده تا انواع بلوک‌ها را از نظر قیمت، جنس، ابعاد و اندازه مورد مقایسه قرار دهید و بتوانید انتخابی مناسب با نیاز خود داشته باشید. از ویژگی‌های خوب بلوک‌های CLC سازگاری آن با محیط‌های خشک و مرطوب است. همچنین تولید آن ارزان تر و به صرفه است. علاوه بر این‌ها، بلوک‌های CLC از لحاظ ظاهری تغییر پذیر هستند و می‌توان به راحتی به آن‌ها شکل داد. سیوان لند محصولات خود را بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا بتواند رضایت شما را جلب کند. 

بلوک CLC عضو جدید خانواده‌ی بلوک‌های سیمانی هستند. این بلوک‌ها ازجنس بتن سبک بوده و از تزریق فوم بتن حاوی سیمان و ماسه‌ی ریزدانه به وجود آمده است.  مواد اولیه‌ی به کار رفته در این بلوک شامل خاکستر بادی، فوم پیش ساخته (با مقادیر و نسب‌های مختلف)، سیمان پورتلند، شن و ماسه‌ی ریزدانه یا به اصطلاح پوکه‌ی معدنی، حباب‌های هوا و آب می‌باشد. برای ساخت بلوک CLC  از  ترکیب ماسه بادی با تزریق فوم (slurry) استفاده می‌شود و پس از آن آب و هوا را به وسیله‌ی یک مولد مخصوص با هم میکس می‌کنند تا بتن به طور کامل مخلوط و آماده شود. بلوک CLC به دلیل کاربردهای مطلوبی که دارد در صنعت ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارد. چند نمونه از این کاربردها: دیوارچینی، پوکه‌سازی در کف‌سازی‌ها و در راه‌سازی می‌باشد.

اگر به دنبال سایتی معتبر برای خرید انواع مصالح ساختمانی می‌گردید، ما سایت سیوان لند را به شما معرفی می‌کنیم. در این سایت این امکان برای شما وجود دارد تا محصول مورد نیاز خود را همراه با اطلاعات کامل و جامعی درمورد آن ببینید و بتوانید یک خرید خوب را داشته باشید. همچنین آموزش ثبت خرید شما در  این سایت قرار گرفته تا کار شما آسان‌تر شود. سیوان لند توانسته در کنار دیگر سایت‌های معتبر همچون ساختمانچی، رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کند.



:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

یک فروشگاه آنلاین خرید مصالح ساختمانی خوب باید این امکان را به مشتریان خود بدهد تا با صرف کمترین زمان و هزینه بتوانند خرید کنند. در این سایت هرآنچه که از محصول خود انتظار دارید در اختیار شما قرار میگیرد همچنین می‌توانید با دیدن ویدیئو آموزش خرید، راحت تر خرید کنید. سیوان لند نیز همانند دیگر سایت‌های مشابه همچون مصالح آنلاین، در راستای جلب رضایت مشتری تلاش می‌کند. شما میتوانید با مراجعه به این سایت از به روزترین اطلاعات درمورد مصالح و قیمت هرکدام مطلع شوید.

مهم‌ترین بخش در اجرای سقف بلوک‌ها هستند. بلوک سقفی انواع مختلفی دارند که منهدسان عمران موظفند با آن‌ها آشنایی کامل و کافی داشته باشند. در واقع بلوک سقفی بار زیادی را تحمل نمی‌کنند و از آن‌ها برای قالب بندی سقف و حذف بتن زیر تار خنثی به کار می‌روند تا مانع ریزش سیمان‌ها شوند. بلوک سقفی، یکی از انواع مصالح ساختمانی مدرن می‌باشد و به کمک پلی‌استایرن یک جایگزین خوب برای بلوک‌هی سفالی هستند. این المان در ساخت و اجرای سقف، برای پر کردن فاصله‌ی بین تیرچه‌ها استفاده می‌شود. بلوک‌های سقفی انواع مختلفی دارند که هرکدام بر اساس ویژگی‌ها و مواد به کار رفته در آن‌ها کاربرد گوناگونی خواهند داشت. بلوک‌های سقفی علاوه بر مزیت‌هایی که دارند، معایبی نیز در آن ‌ها وجود دارد که باعث شده از آن‌ بلوک کمتر استفاده شود.

 

برای خرید بلوک و دیگر مصالح ساختمانی علاوه بر صرف زمان برای پیدا کردن بهترین و با کیفیت ترین آن، باید زمانی هم برای مطلع شدن از ویژگی و کاربرد هر بلوک صرف کرد اما سایت سیوان لند این نگرانی‌ها را برطرف کرده و  بستری مناسب برای انتخاب و خرید محصول مورد نظر شما ایجاد کرده. بلوک‌های سقفی از جمله مصالحی هستند که در امنیت ساختمان بسیار مهم هستند و در هنگام خرید آن باید بلوک را از تمام جهات آن مورد برسی قرار داد. این سایت بهترین فضا را برای مقایسه‌ی انواع این بلوک‌ها ایجاد کرده تا شما عزیزان از خرید خود مطمئن و راضی باشید. انواع بلوک سقفی از جمله: سفالی، سیمانی، پوکه‌ای ،  یونولیت و ... در سایت سیوان لند به همراه قیمت به روز هر محصول قرار گرفته و شما قادر به خرید آنلاین محصول مورد نظر خود هستید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : الهام چرخنده

یکی از معیارهای یک مصالح ساختمانی خوب، مرغوب بودن مواد سازنده‌ی آن است که سیوان لند توانسته با به روزترین دستگاها و بهترین مواد اولیه، مصالحی تولید و در بازار ارائه کند. بلوک‌ها نیز به دلیل نقش حیاتی که در ساخت سازه‌ها دارند، باید در تولید آن‌ها از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده شود که سیوان لند خیال شما را از این بابت راحت کرده است. محصولات این سایت به صورت دسته بندی شده و جداگانه به همراه قیمت تک تک آن‌ها قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید در همین سایت از ویژگی‌ها و خصوصیات هر محصول مطلع شوید و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. انواع بلوک‌ سبک، در ابعاد مختلف و قیمت به روز در سایت سیوان لند قرار دارد. برای استعلام قیمت انواع محصولات آن می‌توانید به این سایت مراجعه کنید.

بلوک‌های سبک، بلوک‌های متخلخلی هستند که با تزریق هوا به بتن سازنده آنها تولید می‌شوند.  این بلوک‌ها کاربرد‌های زیادی دارند، از جمله جایگزینی آنها با آجر در ساخت و ساز. از این بلوک در کف سازی ساختمان ها به صورت فوم بتن نیز استفاده می‌شود. بلوک سبک مخلوطی است که از تزریق فشار به درون  بتن حاوی سیمان و ماسه ریز تولید می‌شود. این بلوک ها در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. بلوک لیپر یکی از انواع بلوک‌های سبک از که در ساخت آن ماده‌ی پرلیت به کار برده شده و سبب کاهش وزن آن به صورت چشم‌گیری شده است. بلوک‌های هبلکس، لیکا، گازی و ... از دیگر انواع بلوک‌های سبک هستند که یک مقاله درمورد آن به صورت کامل در سایت سیوان لند برای شما قرار گرفت.

 

سیوان لند در تلاش است که رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند و به نیاز‌ها و خواسته‌های شما تا حد توان پاسخ دهد. این سایت فروش مصالح ساختمانی آنلاین، همچون دیگر رقبای خود از جمله مصالح مارکت و ... یک هدف مشترک دارند که آن هم ارائه‌ی بهترین مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و قیمت است که سیوان لند در این زمینه توانسته رضایت کاربران و مشتریان خود را جلب کند.



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مهر 1401 | نظرات ()