نوشته شده توسط : الهام چرخنده

در اینجا لازم به ذکر است که سایت سیوان لند را به شما معرفی کنیم که همچون سایت‌های دیگر فروش مصالح ساختمانی از جمله مصالح مارکت و بازار سفید در پی ایجاد فضایی مناسب برای آگاهی شما از قیمت انواع مصالح ساختمانی و پاسخ به نیاز شما عزیزان در هر زمانمی‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت انواع محصولات را به صورت دسته بندی شده به همراه عکس هرکدام مشاهده کنید.

سیوان لند، مجموعه‌ی فروش آنلاین مصالح ساختمانی بستری را برای مقایسه‌ی انواع مصالح ساختمانی ایجاد کرده تا شما عزیزان بتوانید با انتخاب بهترین نوع مصالح، خرید کنید. برای آگاهی از ویژگی‌ها و کاربرد هریک از مصالح برای شما توضیحاتی قرار داده شده تا بتوانید از آن برای خرید بهتر استفاده کنید. بلوک‌ها که در این سایت در دسته‌ی مصالح ساختمانی قرار داده شده‌اند، انواع مختلفی دارند که قیمت آنها در این سایت قرار داده شده. همچنین شما میتوانید برای راحتی در ثبت سفارش خود ویدئو آموزشی آن را ببینید. این نوع مصالح ساختمانی با بهترین کیفیت و به روز ترین دستگاه‌های موجود تولید شده و در دسترس شما قرار می‌گیرند. در این سایت دسته‌های مختلف بلوک به صورت جداگانه قرار گرفته‌اند تا دسترسی شما برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان راحت‌تر باشد.

بلوک سیمانی را می‌توان بر اساس معیارهای متفاوتی در دسته بندی‌ها مختلف قرار داد. از جمله این معیارها می‌توان دسته بندی بلوک بر اساس شکل ظاهری، وزن و اندازه آن اشاره نمود. بلوک‌های سیمانی از لحاظ مواد سازنده به د دسته‌ی صنعتی و معدنی تقسیم می‌شوند اما ز لحاظ شکل و ظاهر به بلوک سیمانی توخالی غیر باربر، بلوک سیمانی  توخالی باربر، بلوک سیمانی توپر و آجر بتنی تقسیم می‌شوند.مواد اصلی ساخت بلوک سیمانی، سیمان، آب و سنگدانه مناسب ( شن و ماسه ) است. این مواد با توجه به نوع بلوک مورد نظر، با یکدیگر ترکیب شده و بلوک را می‌سازند.بلوک سیمانی، در ساخت بخش‌های مختلف سازه از جمله: نماکاری، توکار، تیغه‌ای و ستون‌ها کاربرد دارد. بلوک سیمانی به دلیل انعطاف پذیری بالا، از مصالح محبوب و پرکاربرد دنیا است.



:: برچسب‌ها: بلوک سیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()